Vaiko ugdymo(si) pasiekimų bei pažangos vertinimo tvarka
| Eil. Nr. | Vertinimo proceso dalyviai | Vertinimo būdai | Laikas | Fiksavimo forma | Pastabos |
| 1. | Ikimokyklinio ugdymo pedagogai | Ugdytinių stebėjimas natūralioje kasdieninėje veikloje, kitų veiklų metu, pokalbiai su ugdytiniais, kūrybos darbų analizė, vaizdo įrašai, nuotraukos | Spalio mėn. | Sistema ,,Mūsų darželis“, ugdytinių darbų aplankai (dailės ar rankų darbai, vaikų sukurti pasakojimai, eilėraščiai ir pan.), nuotraukos, vaizdo ar garso įrašai | Pateikiama anketa tėvams* |
| Gegužės mėn. | |||||
| 2. | Ugdytiniai | Diskusijos, pokalbis po žaidimo ar kt. veiklos apie tai, kaip sekėsi** | Nuolat | Vaikų mintys, užrašai ant vaikų darbų, savaitės planai (sistema ,,Mūsų darželis“) | Atsižvelgiama fiksuojant pasiekimus sistemoje ,,Mūsų darželis“ |
| 3. | Ugdytinių tėvai | Individualūs pokalbiai, diskusijos | Nuolat | Nefiksuojama | |
| Anketinė apklausa (Veiklos kokybės įsivertinimas) | Pagal pedagogų poreikį | Anketa (Veiklos kokybės įsivertinimas) | |||
| 4. | Meninio ugdymo pedagogai, švietimo pagalbos specialistai | Specialistų atsiliepimai apie vaiko ugdymo(si) pasiekimų rezultatus | Pagal pedagogų poreikį | Nefiksuojama | |
| 5. | Vaiko gerovės komisija | Stebėjimas, diskusija, konsultacijos su specialistais ar socialiniais partneriais | Pedagogui pateikus užpildytą stebėjimo kortelę*** | Vaiko gerovės komisijos protokolai |
* Naujai atvykusiam vaikui individualiai pildoma „Anketa tėvams“;
** Lopšelio gr. ugdytiniams individualiai pildoma lentelė „Lopšelio ugdytinių elgesio apraiškų fiksavimas, įsivertinant nuomones ir požiūrius“ (Veiklos kokybės įsivertinimas);
*** Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančių dėl išskirtinių gabumų) pedagoginiu, psichologiniu, medicininiu ir socialiniu aspektais įvertinimo specialiojo ugdymosi skyrimo tvarkos aprašo 1 priedas.
