Ugdymo proceso organizavimas, pasiekimų bei pažangos vertinimas

Ikimokyklinis ugdymas organizuojamas pagal įstaigos parengtą Ikimokyklinio ugdymo programą (2024).

Priešmokyklinis ugdymas organizuojamas pagal Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. rugpjūčio 24 d. įsakymu Nr. V-1269 „Dėl priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrųjų programų patvirtinimo“.

                             Vaiko ugdymo(si) pasiekimų bei pažangos vertinimo tvarka

Eil. Nr.Vertinimo proceso dalyviaiVertinimo būdaiLaikasFiksavimo formaPastabos
1.Ikimokyklinio ugdymo pedagogaiUgdytinių stebėjimas natūralioje kasdieninėje veikloje, kitų veiklų metu, pokalbiai su ugdytiniais, kūrybos darbų analizė, vaizdo įrašai, nuotraukosSpalio mėn.Sistema ,,Mūsų darželis“, ugdytinių darbų aplankai (dailės ar rankų darbai, vaikų sukurti pasakojimai, eilėraščiai ir pan.), nuotraukos, vaizdo ar garso įrašaiPateikiama anketa tėvams*
Gegužės mėn.
2.UgdytiniaiDiskusijos, pokalbis po žaidimo ar kt. veiklos apie tai, kaip sekėsi**NuolatVaikų mintys, užrašai ant vaikų darbų, savaitės planai (sistema ,,Mūsų darželis“)Atsižvelgiama fiksuojant pasiekimus sistemoje ,,Mūsų darželis“
3.Ugdytinių tėvaiIndividualūs pokalbiai, diskusijosNuolatNefiksuojama
Anketinė apklausa (Veiklos kokybės įsivertinimas)Pagal pedagogų poreikįAnketa (Veiklos kokybės įsivertinimas)
4.Meninio ugdymo pedagogai, švietimo pagalbos specialistaiSpecialistų atsiliepimai apie vaiko ugdymo(si) pasiekimų rezultatusPagal pedagogų poreikįNefiksuojama
5.Vaiko gerovės komisijaStebėjimas, diskusija, konsultacijos su specialistais ar socialiniais partneriaisPedagogui pateikus užpildytą stebėjimo kortelę***Vaiko gerovės komisijos protokolai

* Naujai atvykusiam vaikui individualiai pildoma „Anketa tėvams“;

** Lopšelio gr. ugdytiniams individualiai pildoma lentelė „Lopšelio ugdytinių elgesio apraiškų fiksavimas, įsivertinant nuomones ir požiūrius“ (Veiklos kokybės įsivertinimas);

*** Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančių dėl išskirtinių gabumų) pedagoginiu, psichologiniu, medicininiu ir socialiniu aspektais įvertinimo specialiojo ugdymosi skyrimo tvarkos aprašo 1 priedas.

Skip to content